چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

 

سلام خوشگلکم ....سلام عزیز دلم
 
خیلی وقته نیومدم از خودمو و خودت تو وبلاگ قشنگت بگم خب همینطور که گفته بودم اومدیم ایران
الان 1 ماهه اینجا هستیم و الان سرم کمی خلوت شده و تونستم بیام تو وبت
 
الان هفته 21 بارداری هستم هنوز تکونات رو احساس نکردم تو سایت خوندم بچه ها با چه شوق و ذوقی از تکون خوردن نی نی هاشون گفتن ولی من هنوز حست نمیکنم واسه همین دلم میخواد باز برم سنو و ببینمت
راستی یادم رفت بگم قبل از اومدن به ایران رفتم سنو دکتر فوزیه قطان همین که خوابیدم گفت همه چیز خوبه من نمیخواستم تا اخر بارداری جنسیتتو بدونم ولی یه هو خانم دکتر گفت مثل اینکه دختره
یعنی 80 درصد
 
البته من خودمم فکر میکنم تو یه دخمل خوشگل نانازی تو دل مامان هستی
هفته 16 هم ایران رفتم سنو اونم گفت 50 درصد دخمل هستی
 بااین حساب که دکترصدیق هم گفت  تاماه پنج اصلا مطمین نیست باید یه بار دیگه برم سنو
عزیزکم فقط سلامتیت برام مهمه هم برای من هم بابای
الان 22 رمضان هستیم دو شب رفتم احیاء شب اخر
خیلی ناارومی کردی اخه 4 ساعت نشسته بودم
الان هم خبری ازت ندار م این روزا التماست میکنم که زودتر حرکت کنی
 
عزیزم منتظرم بهم لگد بزنی هر دقیقه میدونم زیاده ولی خب دوست دار م
 
دوست دا رمممممممممممممممممممممممممممممممممم یه  
دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


نظرات شما عزیزان:

مامان مهشید
ساعت18:18---23 مهر 1390
سلام ارتمیس جون کجایی؟ چرا خبری ازت نیست



دل تنگ شدم بهم سر بزن و خبری از خودت بدهپاسخ:سلام عزیزم تا الان ایران بودم و نمیتوستم بیام نت حتمابهت سر میزنم


ني ني نازم
ساعت16:00---17 شهريور 1390
به منم سر بزن

ني ني نازم
ساعت15:59---17 شهريور 1390
ايشاله كه ني نيت صحيح و سالم و صالح باشه غزيز دلم ............پاسخ:ممنونم عزیزم

گل باقالی
ساعت15:47---12 شهريور 1390
سلامم عزیزممممم
کجایی تو؟؟؟؟
دلم برات تگ شده
مواظب خودتو نینیت باش
بوووووس


مهدی
ساعت0:09---9 شهريور 1390
سلام وبلاگت عالیه اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 1 شهريور 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.